Selasa, 27 April 2010

Ini mereka..masa kita !!!



Bukit Jalil, 27 April - Pihak MSN melalui Kelab&Pasukan Solat Jenazah (PSJ) terus komited kebajikan kepada Anggota MSN & ISN warga sukan selari. Aktiviti kebajikan merupakan keutamaan KELAB untuk sesi 2010-2012 dengan menjadikannya sebagai agenda yang terpenting.

Bantuan terbaru telah diberikan kepada seorang anggota ISN bernama Mohd Reza Rashid yang kematian ibunya pada pagi 27 April pada jam 6.40 pagi di Hospital Ampang Puteri iaitu Arwah Fatimah Bt Talib kerana disyaki ususnya terbelit dan keracunan darah. Jenazah selamat dikapankan dan disembahyangkan sejurus selesai solat Zohor di Masjid Ridwan AU5 Keramat. Ust Dahlan Tukimin bersama-sama dengan Saudara Mohd Zaidi Ibrahim turut juga hadir menziarahi Mohd Reza di Masjid Ridwan Hulu Klang.

Sebelum itu saudara Hafez Kamil staf ISN juga kematian ayahnya dan jenazah arwah ayahnya selamat dikebumikan di perkuburan Taman Selasih Batu Caves pada 20 April (Selasa). Sebelum itu pada 13 April wakil Kelab dan PSJ telah ke Gopeng menziarahi Ibu kepada Tuan Haji Ahmad Damanhuri yang telah kembali ke rahmatullah pada 13 April kerana sakit tua. Arwah yang sudah berumur 87 tahun sudah terlantar sakit di pembaringan lebih 2 tahun. Ustaz Mohammad Hasnol Exco Pembangunan Ahli Kelab yang juga pegawai Agama MSN bersama-sama dengan Puan Ku Asmah Exco yang juga Pengerusi Biro kebajikan Kelab dan Ustazah Norrul Hidayah turut juga hadir yang di temani pemandu Ahmad Razali .

Selain daripada itu UHEI melalui Ustaz Hasnol dan Ustaz Dahlan telah menziarahi Haji Ahmad Majid yang telah berehat di wad HKL kerana diserang demam denggi. Kini beliau telah kembali bertugas seperti biasa setelah hampir 5 hari di HKL.

Oleh MSN merakamkan ucapan takziah di atas ujian yang menimpa ke atas semua waris arwah–arwah tersebut. Semoga ruh arwah ditempat Allah di kalangan As-Solihin hendaknya.

__________________________________________________


Kini sudah 'time' mereka..kita pula!

antum saabiqun wa nahnu laahiquun



Tiada ulasan:

Catat Ulasan